Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Forsendelse og retur

For å få ned prisen til nettkundene våre så sponser vi en god del av frakt- og emballasjekostnaden.

Vi tilbyr fast fraktpris til hele Norge på to fraktalternativer. Det koster kr 39,- for Pakke i Postkasse og kr 99,- for større forsendelser med MyPack Collect. Alternativet Hente i Pro Shop er gratis.

Hvis du ikke ønsker å bruke PostNord på større pakker så kan du velge Posten sitt alternativ, Pakke til hentested eller Pakke levert hjem. Hvis du velger et av disse alternativene så betaler du den reelle fraktprisen til Posten.

Riktig leveringsadresse
Pass på at leveringsadressen du legger inn er riktig. Hvis du vil ha tilsendt en pakke til en adresse du ikke er registrert med i folkeregisteret så er det viktig at du bruker en c/o adresse. C/o-adresse brukes hvis ditt navn ikke står på den postkassen som posten er adressert til. Du oppgir da navnet på "eieren" av postkassen, som kan være navnet på en person eller et firma.

Hvis du oppgir feil adresse så blir vi belastet et gebyr på kr 85,- på Pakke i Postkassen eventuelt kr 122.50,- for Pakke til Hentested. Hvis en pakke blir returnert på grunn av feil adresse så vil vi kreditere vareverdien og legge varene tilbake i butikken. Hvis du ønsker varen så må denne bestilles på nytt. OBS! Husk riktig adresse.

Frakt
I tillegg til å hente pakken på Krokhol så kan du velge å få varene tilsendt enten med Posten eller PostNord.

Din pakke overleveres til Posten/PostNord klokken 15:00 hver virkedag for raskest mulig ekspedisjon. Lørdag og søndag er det ingen innleveringer da Posten/PostNord ikke henter pakker i helgene.

Utenfor sesong (desember-mars) så kan det være at pakker ikke blir levert på onsdager da vi i utgangspunktet har stengt denne dagen.

Retur
Vi tilbyr gratis retur. Hvis du av en eller annen grunn ønsker å returnere hele eller deler av en ordre så kan retur bestilles her: Retur med Bring/Posten

Retursystemet vårt er ikke laget for at man skal kunne kjenne på diskene før man bestemmer seg for type disk man vil ha. Hvis det blir utbredt så blir det veldig dyrt for oss. Vi delfinansierer en stor del av frakten ut til kunde og returfrakten er enda dyrere for oss. Det du sender i retur kan ikke være brukt. Husk å legge ved angrerettskjema, ordrenummer eller annen info så vi kan finne ordren i systemet vårt når pakken kommer i retur.

Shipping abroad
We do not ship to other countries at the moment. Sorry.